torsdag 1 december 2011

1 December

Hej på er!! Nu har vi kommit in månaden då allt ska förberedas inför julen. Pyntat till advet har vi ju gjort och Leif och Lennart har hämtat julegranar i stugan som alltid. Mysigt att granen lyser när man kommer hem på kvällen där ute då det är becksvart! Imorgon skulle det visst frysa på så broddskorna måste väl på imorgon förstår jag.
        Idag har vi haft som brukligt HLR = Hjärt lungräddning, på jobbet som vi tränar vart annat år, man blir alldeles slut då man ska blåsa i dockan, det vore säkert nåt annat om det skulle bli på allvar. jag klarade mig från att bli blå runt läpparna men en utav tjejerna såg för hejig ut gissa om jag fick roligt!! En del blir så utav dockan tur jag har klarat mig tack och lov! 

                                                                      Hejsvejs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar