söndag 20 oktober 2013

Då har vi helg igen!

Hejsan!! Vi har haft en så händelserik helg det började med att jag var en sväng till Hedemora VC och jobbade hela fredagen och det var så kul!! Fick min influensaspruta där så jag hoppas jag slipper bli så sjuk som jag var i våras då jag var hos Rigmor, Fy tusan! Lördag så ringde Cattis att vi skulle komma över till henne till kl. 16.00 och det var ett tag sedan vi var dit så det var riktigt trevligt! Då kl. var 13.00 ungefär får vi telefon av Ola som vill att vi kommer och hälsar på, men vi ska till Cattis till 16.00, då kommer vi nu direkt! Sagt och gjort det stod inte på förrän det plinga på dörren och där var Ola, Moa och Lina. Lina hade börjat bli rund om magen nu. De hade med sig gott fikabröd sen satt vi och hade en trevlig pratstund tills det var dags för oss att börja göra oss iordning för nästa bjudning! Allt på en gång. Hos Cattis var Clara också hemma det var ju roligt träffa henne! Cattis visade fint bildspel på sin Laptop på Vasaloppet det var så intressant jättefina bilder!! Så har vi då  Söndag idag och jag måste göra lite nytta, frostade av kylen och fållade upp ett par byxor till Leif som han köpte igår jag är så nöjd med min nya symaskin!!

                                                        Det kändes ingenting!

Det plinga på dörren idag söndag och utanför står Inger och Lennart så roligt att de kom förbi en stund så vi får lite fikasällskap. Som tur är så har jag en kladdkaka i frysen på lut ifall någon kommer, kakan är "laktosintollerant" Den är så god. Det blev en mycket trevlig söndag!

                                                       Hejsvejsan!!!
Ska jobba på torsdag igen i Hedemora få se hur länge de behöver min hjälp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar