torsdag 3 oktober 2013

Vikarie på gamla jobbet igen.

Hejsan!! Då har jag varit på gamla jobbet igen, tänk va kul då man får bestämma själv!! Det är inte dumt nästa vecka blir det bara på torsdag som jag lovat ställa upp. Leif är lite förskyld men är på bätteringsvägen ska vara barnvakt till barnbarnen över helgen det blir så roligt!! Få se va vi hittar på att göra, vi ska alla fall ut och ta promenader med hundarna. Hoppas på fint väder, idag var det solsken då jag gick hem från jobbet jätteskönt väder!
    Igår var Astrid på TV med sin klass i Gävle Dalanytt. Hon blev intervjuad och fick säga några ord vad hon tyckte om komposteringen på Fågelmyra i Borlänge, (det luktar illa!!) Vem tycker inte det.
     I kväll blir det "Arga Doktorn" det måste jag se, det är ett bra program fast man blir lite upprörd när man får se hur det går till i vården idag! Idag skrev jag på anställningspapper på Lanstinget igen trodde jag väl inte skulle hända! Men det är bara på mina villkor som vikarie.

Tjingeling!!!!

                                         
Såg denna snygga klänning va tycks?

3 kommentarer:

  1. Ja du verkar ha fullt upp med jobb. Inget " pensionärsliv". Fin klänning men det var nog längesen man kom i en sån klänning.Magarna tar i. Idag blåser det väldigt men soligt o ganska många plus grader. Har tryckt i oss "stora kanelbullar på kanelbullens dag. Köpte på coop från bageriet. Nu får väl Leif trösta sig med att titta på stor Tv när han är förkyld.Vi har oxå blivit i målbrottet och hostar. Vi syns snart.Kommer upp helgen innan älgjakt. K-E stannar o jag åker tillbaka med Daniel o Mikael som ville följa med upp. / Berith o K-E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klänningen ja den hade nog varit snygg på förr, kan jag tro på mig.

      Radera
  2. Ja det gick snabbt det där att bestämma sig bara att rafsa ner det viktigaste. Det var ju redan packat för vi skule ju vara i Djurmo hela helgen passa barnen, men så blev det inte. Peter var ju ff jätteförskyld. Det var en intensiv Stockholmsvistelse men trevlig!!

    SvaraRadera